نوشته شده توسط : سهیلا سهیلی

کاجيلي براي بيش از 64 سال، فروشگاهي در چين، براي الکتروموتور چيني ، ژنراتورها، و استارت‌هاي خودرو و تعمير دينام بوده است. اين تکنسين هاي آگاه با چندين دهه تجربه، مزايا و معايب عمده موتورهاي الکتريکي را مورد بحث قرار مي دهند.

الکتروموتور چيني

 

مزاياي الکتروموتور چيني

موتورهاي الکتريکي چيني در مقايسه با موتورهاي سنتي داراي چندين مزيت هستند. هزينه اوليه يک موتور الکتريکي بسيار کمتر از يک موتور سوخت فسيلي با همان قدرت اسب بخار است. موتورهاي الکتريکي داراي قطعات متحرک نسبتا کمي هستند که به اين معني است که طول عمر بيشتري دارند. به طور معمول، موتور الکتريکي که به درستي نگهداري مي شود تا 30000 ساعت عمر کارکرد بدون نياز به تعميرات اساسي دارد. به طور کلي، موتورهاي الکتريکي به حداقل خدمات تعمير و نگهداري نياز دارند.

 

موتورهاي الکتريکي علاوه بر اين، موتورهاي الکتريکي بسيار کارآمد هستند و کنترل‌هاي خودکار امکان شروع و توقف خودکار و از راه دور را فراهم مي‌کنند. موتورهاي الکتريکي به سوخت نياز ندارند، بنابراين هيچ تعمير و نگهداري روغن موتور يا سرويس باتري وجود ندارد، و در دماي زير صفر يخ نمي‌زنند.

 

معايب موتورهاي الکتريکي چيني

اگرچه الکتروموتور چيني داراي معايبي هستند. به عنوان مثال، بسياري از موتورهاي الکتريکي بزرگ به راحتي قابل حمل نيستند و بايد براي تامين برق و ولتاژ صحيح در نظر گرفته شود. گاهي اوقات گسترش خطوط گران قيمت در مکان هاي دورافتاده که برق موجود در دسترس نيست ضروري است. همچنين، اگر از موتوري با اسب بخار بالا و ضريب بار کم استفاده مي کنيد، ممکن است هزينه بالايي براي هر ساعت کارکرد داشته باشيد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1402 | نظرات ()