نوشته شده توسط : سهیلا سهیلی

موتورهای الکتریکی به طور فزاینده ای توسط صنایع سنگین وزن مورد استفاده قرار می گیرند. موتورهای الکتریکی به دلیل عملکرد بالا و هزینه های نگهداری کم، به گزینه ای برای بازارهای متکی به موتور تبدیل می شوند. سازندگان موتورهای الکتریکی نوآوری محصولات جدیدی را آغاز کرده اند که با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای هماهنگ شده است.

 

اجزای محرک بازار تولیدکنندگان موتورهای الکتریکی - افزایش علاقه به موتورهای الکتریکی در دستگاه‌های مورد استفاده برای مصارف خانگی و افزایش استفاده در برنامه‌های HVAC. علاوه بر این، طرح‌های مورد حمایت دولت برای بهبود موتورهای سنتی، تقاضای موتورهای الکتریکی را افزایش می‌دهد.

 

موتورهای الکتریکی جهان را با برق شارژ می کنند

با افزایش تقاضا برای موتورهای الکتریکی، تقاضا برای تولید کنندگان موتور الکتریکی در بازار بین المللی افزایش می یابد. همانطور که شاخص های بازار نشان می دهد، انتظار می رود بازار از ارزش بازار موتورهای سنتی پیشی بگیرد.

 

بر اساس مطالعه عمیق محققین تحقیقات بازار تایید شده، ارزش بازار جهانی سازندگان موتور الکتریکی کاجیلی در سال 2018 به 106.02 میلیارد دلار رسید. با افزایش تقاضا برای آینده خنثی کربن، پیش بینی می شود که بازار به 187.9 میلیارد دلار برسد. تا سال 2026. این پیشرفت معادل CAGR 7.41 درصد از سال 2019 تا 2026 است.

 

حضور فزاینده بازیگران جدید در بازار به پیش بینی اینکه بازار نتایج مثمر ثمری ارائه می دهد کمک می کند. اطلاعات استراتژیک مرتبط با بازار را در گزارش بازار جهانی سازندگان موتور الکتریکی دریافت کنید. اگر به نسخه کوتاه تری از گزارش نیاز دارید، اینجا را کلیک کنید.

 

10 تولید کننده برتر موتور الکتریکی که نشان می دهد برق اهمیت دارد

زیمنس

دفتر مرکزی زیمنس در مونیخ آلمان است. این شرکت توسط Werner von Siemens & Johann Georg Halske راه اندازی شد. مدیرعامل فعلی این شرکت رولاند بوش است.

زیمنس یکی از تولیدکنندگان پیشرو موتور الکتریکی است. به نظر می رسد این غول جهانی در حال گسترش تجارت خود در بخش های عمده در سراسر جهان است. از اتوماسیون گرفته تا مراقبت های بهداشتی، زیمنس فناوری پیشرفته ای را به مصرف کنندگان خود در سراسر جهان ارائه کرده است.

 

توشیبا

دفتر مرکزی توشیبا در شهر میناتو، توکیو، ژاپن است. این شرکت توسط Tanaka Hisashige و Ichisuke Fujioka راه اندازی شد. مدیر عامل فعلی این شرکت ساتوشی سوناکاوا است.

 

شرکت های تابعه: Toshiba TEC Corporation; شرکت روشنایی و فناوری توشیبا؛ شرکت تجهیزات الکترونیکی و ذخیره سازی توشیبا.

 

توشیبا نام بزرگ دیگری در لیست تولیدکنندگان موتورهای الکتریکی است. این شرکت در تلاش بوده است تا پیشرفته ترین فناوری را ارائه دهد که با آخرین روندهای بازار هماهنگ باشد. این شرکت از زمان آغاز به کار خود در بازار پرفروش ایستاده است.

 

ABB

دفتر مرکزی ABB در زوریخ، سوئیس است. مدیر عامل فعلی این شرکت بیورن روزنگن است.

 

شرکت های تابعه: Cylon Controls; ABB Stotz-Kontakt; ABB Striebel and John GmbH; ABB SRL; Lorentzen & Wettre Ltd.

 

ABB، مملو از تاریخچه ای از نوآوری های تکنولوژیکی، به مشتریان خود - از خدمات آب و برق، حمل و نقل گرفته تا زیرساخت ها - خدمات می دهد. کل تجارت بر گسترش جهانی با لمس بازارهای محلی متمرکز شده است.

 

موتور Nidec

دفتر مرکزی Nidec Motor در کیوتو، ژاپن است. این شرکت توسط Shigenobu Nagamori در سال 1973 راه اندازی شد. مدیر عامل فعلی شرکت Shigenobu Nagamori است. رئیس این شرکت Shigenobu Nagamori است.

 

شرکت های تابعه: Nidec Copal Corporation; نیدک لروی-سومر; شرکت Nidec Tosok; شرکت Nidec-Read

 

Nidec Motor یکی از تولیدکنندگان اصلی موتورهای الکتریکی ژاپنی است. این خود را تحت فشار قرار داده است تا به مشتریانی که در مقیاس تجاری و صنعتی کار می کنند خدمات دهد. ایده راه اندازی این شرکت ارائه فناوری نوآورانه برای بهبود کارایی صنایع وابسته به موتور بود.

 

اتوماسیون راکول

دفتر مرکزی Rockwell Automation در میلواکی، ویسکانسین، ایالات متحده است. این شرکت توسط Lynde Bradley در سال 1903 راه اندازی شد. مدیر عامل فعلی شرکت Blake D. Moret است.

 

شرکت های تابعه: آلن برادلی; ASEM S.p.A. شرکت آنوراد؛ خدمات MESTECH Private Limited

 

Rockwell Automation یکی از تنها شرکت‌هایی در میان تولیدکنندگان موتور الکتریکی است که ایده اصلی ساخت موتورهای الکتریکی را شناسایی کرده است. با چشم انداز آینده ای بدون کربن، هدف آن تبدیل به یک سازمان پایدار است.

 

AMETEK

دفتر مرکزی AMETEK در بروین، پنسیلوانیا، ایالات متحده است. این شرکت در سال 1930 شروع به کار کرد.

 

شرکت های تابعه: Zygo Corporation; دانکرموتورن; راولند-بورگ; گتان Rotron Incorporated; شرکت آباکو سیستمز

 

AMETEK برای ارائه راه حل های منحصر به فرد به مصرف کنندگان خود با استفاده از تکنولوژی روز اختصاص یافته است. غول آمريكايي فعال است.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()